Den var svår tippad .....

Att vi skulle skaffa hund.
Jag och min solstråle va överräns om att vi INTE skulle skaffa hund.
Kunde inte förstå de som pussade och daltade med sina hundar,
de är ju förfan hundar, inga barn.
Tanken på att plocka upp hundskiten, varm i en påse. Bläää
Äta på samma glass som hunden, vem vet var han har varit med
sin tunga innan, kanske tvättat snoppen. Bläää
Det fanns så mycket som jag inte tyckte om med hund.
Så någon hund ville jag/vi INTE ha.

Men när jag så han på blocket, så var han det sötaste hunden jag nånsin sett.
Vi som inte skulle han någon hund, men denna va ju så sööööt.
Om jag nu skulle äga en hund så skulle det va denna.
Han skulle jag kunna tänka mig köpa, han är ju så söööt.
Så gick tankarna och han blev VÅRAN.

Vi har nu haft Frasse i 6 veckor och han är fortfarande den sötaste som finns.
Och ja, vi pussar, daltar och skämmer bort han för fullt.
För han är helt underbar, våran Frasse.













Elin
2010-03-16 @ 20:39:18
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Älskar blderna!! :)

Carina
2010-03-17 @ 13:10:11
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

hihi så gullig Frasse är, förstår verkligen att ni inte kunde stå emot hans underbara uppsyn :-)

Åsa
2010-03-18 @ 19:56:34

Fina bilder!! Nya kameran?

Christine
2010-03-18 @ 20:56:44
URL: http://glorifiera.blogg.se/

Nix, bilderna är tagna med gamla kameran och med det stora objektivet 100-300.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0