Första utmaningen

Vi är med i fluffmonster´s utmaning och denna gång handlar det om target.

Utdrag från fluffmonster´s blogg:
Vi var en del som vill delta i utmaningarna varje vecka. KUL! :)
Tanken med utmaningen är att få igång sin hunds träning lite, samtidigt som vi kan diskutera tillsammans om dem problem vi stöter på m.m

Utmaningen kommer inte bara bestå av hundträning utan även av andra utmaningar ibland,
-Kanske ska du fota din hund när den leker med någon röd sak?
-Eller fota din hund när den gör "vacker tass"
-Lär din hund skall osv.

Jag och Frasse har använt oss av post-it lapp, kommandot "nudda", klickern och
en hel del godis:)
Här kommer bildbevis på hur det går för oss :)









Frasse är jätte duktig, han fattade fort vad han skulle göra.
En sak som kan bli lite tokigt ibland är att han tar upp post-it lappen
och kommer med den till mig. Det är egentligen jätte bra,
fast jag vill ju inte att han gör det nu när vi övar target.
Lappen ska ju ligga kvar :P
Anonym
2010-03-18 @ 19:52:05

Han är lite lik Tommy.. ser du det? :)

Ira & Mio
2010-03-18 @ 22:31:17
URL: http://luckyprince.blogg.se/

hahaha vad söt han är... som kommer med lappen till dig... åhh... jag smälter av hans blickar! så söötsötsöt!

Mimmi & Bamse
2010-03-18 @ 22:58:48
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Vad söt han är :) duktigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0