Nu är jag igång

Och som alltid så går jag ut för hårt. 
Mitt mål är att träna 3 gånger i veckan i 4 månader och där få en belöning ( ev. En till Micheal Kors väska ) sen därefter sätta upp ett nytt mål med belöning. 
I dag införskaffade jag mig ett årskort på Friskis och Svettis. Passade även på och körde ett benpass tillsammans med äldsta dottern. Dum som jag är så gick jag på ett pass senare på eftermiddagen. Vi har en jätteduktig mamma som erbjuder 1 timmes planerad träning varje söndag. Där man går igenom hela kroppen. 
Så vi får se hur jag mår i morgon, jag har i alla fall planerat att träna i morgonbitti innan jobbet. 

Veckan träning blev 2 pass i dag



Elin
2016-01-17 @ 19:47:04

Heja heja!

Svar: Tackar
Glorian på sned och svarta vingar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0